tiistai 23. huhtikuuta 2013

Materiaa

Ehei, tämä ei ostospostaus Tokiosta. :D Ajattelin tunkea Tokiomerkintöjen väliin materiapostauksen kaikelle, mitä olen ostanut ennen ja jälkeen matkan. :D Lähinnä kirpparitavaraa.

Hopeiset hiusruusut Helloconin muotinäytöstä varten. :D Sopii myös erinomaisesti Dessert Collectionin kanssa.

Uusin halinallehenkarini. :D Lahja Sonjalta. Tämä on kyllä kaikista söpöin.

Bedtime Bear, Proud Heart Cat ja Popples.

Kirpparilta löydetty söpö laukku. Siinä lukee "Meine kleines Pony" XD Ei kuitenkaan mikään aito My Little Pony-tuote, tietääkseni. Vieressä kaulahuivi jota olin katsellut H&M:llä, mutta se löytyikin halvemmalla kirpparilta. :D

Dazzleglow-niminen poni, nuo tähdet hohtavat pimeässä!

Uudet AP:n mintut teapartyt, edellisissä ole ainoastaan se vika, että ne olivat liian pienet. XD Ovat myynnissä, jos kiinnostaa (koko M). :D I'm selling my size M mint AP teaparties, if anyone is interested!


Playing Cards korkkarit! Nämäkin AP:ta. Nämä ovat unelmakenkäni. :D


Pari uutta mattoa. :D

Mintut Niket kirpparilta! Ajattelin alkaa esitellä muutamia valikoituja arkivaateostoksia ja -asuja myös blogissani, sillä arkityylini on menossa hieman söpömpään suuntaan, joka ehkä kiinnostaisi teitä lukijoita. :D

Söpö tyllihamonen kirpparilta.

Kirpparilta löytyi myös käyttämättömältä vaikuttavat Essin maailman korvakorut, satun omistamaan saman sarjan rannekorun. :D

Söpöt jäätelökulhot kirpparilta.

Yhteenkasvaneet Love-a-lot ja Tender Heart, Rohkeasydän-figuuri, vintage halinallekynttilä, Cheer Bear ja Avarasydän. :3

Käyttämätön pyjamasetti kirpparilta. Samaa sarjaa kuin se yöpaituli, jonka esittelin aiemmin. :D

9 kommenttia:

  1. Mua aina kirpasee muiden hienot kirpparilöydöt ku tuntuu et Oulun kirppareilla ei oo ikinä mitään läheskään näin sulosta ku mitä sä onnistut metsästämään! :D

    VastaaPoista
  2. Paljon nuo Angelic Pretty kengät maksavat ja mikä on M koko numeroissa.

    VastaaPoista
  3. Mitä kirppareita voisit Hesasta suositella? :) Missä yleensä itse käyt?

    VastaaPoista
  4. Hmh, mitä kokoa on koko m kengissä .. ? :'D sopiikoiskohan se mulle, kun olen kokoa 39 ? öwö

    VastaaPoista
  5. Cinnamonhusky: No höhlä. ;_; Toivottavasti joskus onnistaa. :D

    Anonyymi: Olen kaupannut noita 80 eurolla + postarit (nouto mahdollinen Helsingistä) terriblessä, mutta saa kyllä tinkiä. :D

    Oma jalkani on 38-39 ja nämä ovat melkoisen tiukat minulle, joten suosittelisin henkilölle jonka kengänkoko on 37-38. Kengän sisäpinnan sain mitatuksi 23,6cm. Olen kuitenkin saanut ahdettua 24 cm jalkani epämukavasti näihin. Eli jos oma jalkasi on alle 24 cm, niin pitäisi mahtua. :D

    ota yhteyttä vaikka kata___92[at]hotmail.com, niin voin lähettää lisäkuvia ym. :D

    Anonyymi: Hmm, no Jäähallin kirpputorilla käyn melko usein. :D Mitään itsepalvelukirpputoria en oikein voi suositella, niistä löytyy harvoin mitään.

    lilchic: Taitaa kyllä olla liian pienet nää kengät sit. :( sanoisin et japanin koko M vastaa meidän 37/38

    VastaaPoista
  6. Hei Kata, mun oikeesti pakko kertoa yks siisti juttu! Olin mun kaverin kanssa tivolissa n. viikko sitten, niin näin siellä kourakoneen jossa oli halinalleja! En tiiä innostutko sä, mutta halusin nyt vaan kertoa tän sulle kun niin paljon Halinalleista pidät :)

    VastaaPoista
  7. IL0NAT0R: Ooo, mikä tivoli ja missä? :D Tällaset jutut pitää ehdottomasti kertoo mulle, kiitos! XD

    VastaaPoista
  8. En kestä! Millä taikakirpputorilla oikein käyt kun teet tällaisia löytöjä! ♥ (pitää ehdottomasti etsiä itselleni vaikka Ebaysta tuollaiset suloiset jäätelökulhot.)

    Parasta mitä itse olen löytänyt on vintage MLP pussilakana. :D

    VastaaPoista
  9. Uni: Heh, kiitti! :D Mun salaisuus on vaan et käyn tosi usein ja siks ehk näyttää silt, et löydän paljon kamaa, ku bloggaan näist löydöist n. kerran kuukaudessa. :D Yleensä kirpparilt ei tartu mitään mukaan. :(

    Ois niin kiva löytää vintage mlp oheisjuttui. :D Oon löytäny tyynyliinan ja mainosvihkosen ja that's about it. XD

    VastaaPoista