sunnuntai 21. elokuuta 2011

Pari asua: Red x Pink

Tässä kaksi random asua teemalla punainen x vaaleanpunainen.

Käväisimme Sonjan kanssa lintsillä haahuilemassa (lintsin ilmainen sisäänpääsy on huippu juttu. :D) Minulla oli lievä asukriisi aamulla ja päädyin sitten tällaiseen melko tylsään ja tuhat kertaa nähtyyn asuun. :|

Asu:
Kengät, sukat: Baby, the stars shine bright
Hame: Itse tehty
Paita, rusettipanta: Angelic Pretty
Kassi: Metamorphose

Pelasimme Dance Centralia koko päivän Xbox kinectin ilmaisella Xbox kinect alueella. Olen ihan surkea tanssimaan, mutta peli on kuitenkin todella hauskaa ajanvietettä. Ajattelin laittaa tähän videon minusta tanssimassa mutta säästän teitä enkä laita. XD Se on aika noloa katsottavaa.


Random asu kaupungilla pyörimiseen. Näytin kuulemma Minni Hiiriltä tuon kampauksen ja rusetin takia..

Asu:
Hame, paita, huppari, sukat: Angelic Pretty
Kengät: Baby, the stars shine bright
Kassi: Metamorphose

7 kommenttia:

  1. Hei söpöliini!

    Jos olet itse tehnyt tuon punaisen hameen, niin miten olet saanut nuo karkit ja herkut kankaaseen? Oliko se valmis kangas vai oletko kirjonut ne? :D

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: No hei! XD
    Olen itse painanut nuo kuviot kangasväreillä kankaaseen. :D

    VastaaPoista
  3. Tykkään tavastasi yhdistellä asuistasi persoonallisen näköisiä! "Minni-Hiiri " hiukset ovat sievät ja ihanan erilaiset. Inspiroit minua suuresti! :)

    VastaaPoista
  4. Supersöpöä toimintaa! >: D Ihana tuo hamonen, olet kyllä taituri kaikessa, itse osaan hädintuskin piirtää joillain huopakynillä jotain rumia kuvia kankaaseen.... Ihan kade olen DD :
    Ja olin kyllä vähän pettynyt kun emme saaneet nähdä tanssiasi : C

    VastaaPoista
  5. Ruusunpuna:Kiitos todella paljon! Aina yhtä kivaa kuulla että inspiroin muita! :D

    Valhe: Aww, kiits! Ja trust me, se oli aika nolo video. XD

    VastaaPoista